Dagen

Efter jag skrivit förra inlägget så somnade jag och sov till 12, då Anna ringde och väckte mig. Visserligen hade både Linnea och pappa ringt före men ja tänkte att ja inte skulle gå upp förens hon gjorde de :P
Jag gick iaf upp, ringde Linnea och hon bad mig lägga ihop lite kläder hon skulle låna så skulle hon be Macka komma förbi och hämta dom då han for hem från stan men då slog det mig att det var så längesen jag var där så jag tog mitt pick och pack och for dit. Mös med Herman i 2 timmar, han hann spy på mig lite och så, mös med Doris, och sen for jag förbi Anna en snabbis och sa hej och efter det for jag hem.
Lagade middag, vilket blev väldigt gott, nu ska jag göra marängtårta tills imorgon, då Anna fyller år, och medans den är i ugnen ska jag städa och ta ut mitt skrivbord ;P

Efter det är klart ska jag packa ihop lite grejer som jag ska ta med till Anna, blir att sova där inatt och sen imorgon ska man gratta henne och på kvällen blir det fest! :D Kommer nog inte hinna uppdatera så mycket mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0