Dagen

Småstjärnorna var så duktiga, det var 8 uppträdanden och ja kan ju bara säga att vissa gav verkligen allt för publiken, haha :P Sen var det tänkt att jag skulle förbi Pilla och träffa henne och Anna men Anna skulle inte stanna så mycket längre så jag följde istället hem till fam. Bollerup och åt fika. Jag fick till och med nå ryck och åkte spark med Malin till dom, och jag kan lova er att jag höll på att frysa ihjäl då jag satt där, ingen bra plan att åka från stan till djupviken utan mössa och massa kläder, men jag  överlevde iaf.

Vi var bara där en snabbis sen for vi hem och såg lite stafett, och Sverige levererade och tog ett till OSguld, härligt där! Sen hade jag tänkt se Anja men det blev uppskjutet till imorgon så nu ska jag sova så jag orkar upp 6 imorgon för att se hockeyn, det är den sporten jag är riktigt intresserad av nu under OS, förutom curlingen som jag såklart sitter och ser nu ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0