btw

Mamma sa idag att det var någon som hade varit in på hennes jobb, som jobbade på Wibax, och dom hade tydligen anställt någon ny människa som tydligen kände mig? Joakim Enberg? Men jag kan för allt i världen inte komma på att jag känner någon sån. Skulle ju kännas lite dumt om jag skulle komma på att jag känner han, men det ringer verkligen ingen klocka. Hittade inte människan på fb heller, och det är väl där allt händer? Men om någon annan där ute känner han kan ni ju hojta till, så jag får veta :P 
Mamma kan ju däremot ha missuppfatta namnet eller att det kanske var Niklas han kände, han var ju trots allt mer mot Niklas ålder än min, men hon brukar ändå få saker rätt. Men jag kommer iaf grubbla ihjäl mig tills jag kommer på det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0