Blind

Blev en härlig skotertur först mot roknäs och sen mot lif där vi hälsade på Linnea, Herman och Doris, fikade och satt och surrade, sen då vi skulle fara skar det verkligen i mitt hjärta då Doris så gärna ville följa och stod och tittade på oss som att hon bara väntade på tillåtelsen, men den kom aldrig. Måste hämta hon någon dag och ha hon här, var längesen nu!

Vi kom iaf till Anna kring 3, sen stannade jag på middag och åt tacos där, och nu har jag kommit hem.
Ska snart duscha och tvätta mina skoterkläder så dom är fräscha i helgen då det mest troligt bär av till Vuogga, och efter det ska jag försöka göra nå vettigt : )

Sen så imorgon efter träningen, så blir det massage ;D Jag älskar mammas jobb ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0