Typiskt

Det märks att det är mer dagar jag oftare är i princip utan smink än dom dagar jag har orkat lägga ner tid på ögonskugga och sånt. Idag var en sån dag och självklart har jag hunit gnugga mig i ögonen två gånger och på så sätt tagit bort ögonskuggan ;D

Imorgon är iaf Dagen med stort D. Fredrik ska skriv på papprena och huset är vårat (okej, hans) så då är det bara att börja göra om allt som ska göras och flytta in :) De ska bli kul, vet dock inte riiktigt allt som ska göras för Fredrik ändrar sig lite ibland ;D Först skulle vi bara slipa trägolvet som är i vardagsrummet men nu ska vi tydligen lägga nytt. Sen skulle vi byta kakel i köket men nu är han inne på att byta hela köket till sommarn eller nå så kaklet får nog va kvar. Får se vart det här slutar ;D
Idag då han kommer från jobbet ska vi iaf och titta på heltäckningsmattor, vi ska ha det i klädkammaren och kanske i vårat sovrum, beror väl på vad vi hittar och sådär.

Aja, nu ska jag återgå till köket för att packa ner mer grejer och städa ur skåpen. För ju mer vi kan göra ikväll desto mindre är det kvar till imorgon :)

Kommentarer
Postat av: jossan

jaha okej jag förstår! men det lät inte dumt ändå :D Duu vi är hur många som helst! Helt sjukt :P Malle å alla dom bor ju i en stuga sen är de jag,erik,ante,joel,plupp,bergwall,sara,joel,koffa,öhlund,jenny,fragge,issan,hortan,pernilla å kanske ls i vår stuga :D

2010-12-03 @ 07:52:56
URL: http://jossesandlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0