Tapeter

Idag har jag inte suttit stilla många sekunder. For hem från skell och sen till skolan. For hem, var en sväng på stan, fixade mammas julklapp så nu är den inslagen och klar. Fixade en del av Niklas och Linneas men jag måste hitta något mer åt dom, synd bara att det är så svårt att komma på något åt min bror, åt Linnea blir det inga problem. Eller om ja lyckas hitta något mer dom kan få tillsammans.
Har även hunnit vara och titta på lite tapeter med Anna och det blev denna som fondvägg i vardagsrummet.

Annas pappa skulle beställa den imorgon då han kom till jobbet så jag behöver inte fara in och göra det, skönt! Tur hon har en snäll pappa ;D
Sen var vi och åt middag hos Martina med hon och hennes karl, det var gott :D Hon skulle bjuda Anna på middag och Anna bjöd med mig för dom skulle köpa från Thai Garden och man får alltid så mycket, och det blev verkligen mycket över. Syntes inte att vi hade tagit nå mat, för formarna var fortfarande fulla då vi var klara :P
Efter det blev det hem och har pysslat på lite hemma. Nu ska jag sova, ska vara barnvakt imorgon mellan 10 och 12 så då är det väl bäst man är utvilad, sen blir det plugg!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sjukt snygg tapet :)

2010-12-17 @ 23:47:55
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0