ops

Har tänkt uppdatera många gånger den senaste veckan men jag har helt enkelt inte haft orken, och nu insåg jag att det var ju typ en vecka sen så det var väl dags nu.

Veckan har bestått av skola, lite mer skola, hälsat på farmor och sen for jag och Linnea till Ikea en sväng. Blev att inhandla en hylla till badrummet så man har någon stans att ha handdukar och sånt, sen massa ljus, och ljusstakar, handdukar och massa tjafs, kommer inte riktigt ihåg ;P

Är iaf i skellefteå nu, vi börjar få lite ordning men det är ändå ett tag kvar innan det är klart. Det ska målas, och tapetseras och läggas heltäckningsmattor, kanske sättas upp hyllor och skåp, fixa klädkammare och sen förhoppningsvis inte så mycket mer, men det är det nog ;P Men det är några saker som jag inte nämnt som får vänta till sommaren också :)

Hur som helst, idag har jag startat både diskmaskinen och tvättmaskinen för första gången, och antingen har vi en sån där super-diskmaskin som bara tar 20 min på sig eller så har jag gjort något fel, men det verkade då rent ;P
Tvätten ska jag snart gå ner till, var över en timme sen jag startade den så den borde då vara klar :) Men det är inte lätt att veta vilka program man ska starta då man inte har några bruksanvisningar. Valde ett av programmen som var 60 grader, fanns typ 3-4, och på disken tog jag A, det kändes rätt. Men nu ska jag googla på diskmaskinen och se om jag får upp något vettigt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0