Lyckat

Har varit lite orolig över att dom två julklappar jag beställt inte skulle hinna komma hem till mig innan julafton, men idag anlände båda två, eller den ena hade anlänt i piteå i torsdags då jag spårade den men jag har iaf fått avierna idag ;D Så mamma hämtar ut den ena på busstationen idag eftersom dom stänger 5 och jag kan inte hämta ut den imorgon eftersom då är Fredrik med och den är till han ;D Men hon tyckte det var onödigt att jag skulle köra till piteå fram och tillbaka bara över dagen för att hämta ut den så då löste hon det så att hon fick hämta ut den:)

Sen så fick jag nyss ett sms om att mitt andra paket har kommit, men det tänker jag inte säga något om. Men det var iaf på OK så det kan jag hämta ut ikväll då jag och Fredrik anländer till Piteå :)

Fredrik kom på den smarta iden om att fara till Piteå ikväll eftersom vi ska till Ikea imorgon för då får vi sova en extra timme och det blir mindre att köra på morgonen :) Riktigt kul att fara dit, men det lär ju bli dyrt ;P Jag har faktiskt aldrig farit till Ikea för att shoppa massa möbler och sånt, jag har oftast bara följt med men imorgon så, det känns lite spännande ;D Förhoppningsvis har dom allt vi ska ha så man slipper fara dit igen så :)

Aja, nu måste jag nog assistera karln för han håller på att sätta upp spottar och jag var lite frånvarande nyss då han bad mig hämta damsugaren, haha, ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0