Lucia

Dagen till ära bakar jag pepparkakor, inte för jag vet om det har något med det att göra men det känns då juligt vilket även lucia gör :)
Igår fick jag underkänt på mina fina tapeter jag valt ut, Fredrik tyckte helt enkelt det skulle bli riktigt fult med den, attans då. Men då hittade jag även en till igår då jag letade på internet, och Fredrik godkände den men fick påpeka att de inte skulle bli så fin med tanke på att det är ett fönster mitt på väggen, och då skulle den som inte funka, vilket han hade helt rätt i :P Så idag ska vi och titta på tapeter, hoppas vi hittar nån fin, för det är lite jobbigt att leta tapeter, finns sååå mycket att välja på.
Funderar även på om jag ska prova hans overall, och ser jag inte helt sjuk i huvudet ut så ska jag nog ta mig en promenad i kvarteren här och se om jag hittar något spännande. Men jag tror det blir för kallt utan nå så annars får jag ta det någon annan dag då jag har med mig mina vinterkläder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0