Jul kul

Nu är julen över och jag har nog varit snäll i år, fick det jag ville ha och lite till :) Har haft tre julklappsöppningar. Först i torsdags med Fredrik innan jag skulle fara och jobba eftersom vi inte skulle träffas nå igår då. Fick ju då täcket som vi köpte för ett tag sen, fick även en lurvig mössa och ett träningskort, så nu finns det inga ursäkter för att inte börja om efter nyår :) Fick även nya snowjoggings av hans föräldrar, hur bra som helst ;)
Sen igår var vi hos Niklas och Linnea, våran och hennes familj. Blev mat och julklappar och sen for jag och jobbade igen, så jag hann inte vara med så mycket men ett tag iaf :) Sen idag så kom mormor och hennes karl hit så då fick jag mina julklappar av dom :)

Jag jobbar ju iaf hela helgen, har jobbat 2 nätter och har 2 kvar. Sen är man ledig 2 och jobbar 2 igen ;D

Måste ju även berätta att nu sitter tapeten uppe i huset, så nu håller Fredrik på att lista och sen är vardagsrummet klart. Äntligen ;) Längtar tills jag får fara dit och se hur det blev :)


Aja, har inte så mycket mer att berätta, hejs svejs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0