Fluffigt

Idag har jag också haft fullt upp. Herman och Doris kom hit halv 10 så då var jag barnvakt till ca halv 1. Sen då dom for blev det lite plugg och sen blev det en sväng på stan med Samantha. Sen for jag och mamma på jysk, kollade på bäddmadrasser och täcken, och nu vet har jag tagit reda på vilket täcke det är jag vill ha ;D  Sen for vi runt på lite andra affärer innan vi till slut begav oss hem.

Då jag kom hem hade jag fått en avi att mitt paket som jag hade beställt hade kommit, tog dock ett bra tag innan jag fattade att det var min hjälm och mina glasögon som kommit. Den skulle egentligen komma i januari så jag blev glatt överraskad. Däremot var avin riktigt konstig, det stod inte vart jag skulle hämta ut paketet så jag ringde till postens nummer som stod men dom hade ju såklart bara telefontid mellan 9 och 3 så det sket sig, men som tur var kom jag på att spåra det på postens hemsida och då var det på konsum i öjebyn :D Så nu är den hemma, och jag är glad :) Känns som jag fått en förtidig julklapp ;D


Sen kom Herman hit. Jag har pluggat lite och jag har beställt dom sista julklapparna så nu är är alla julklappar köpta, bara dom hinner komma i tid ;D Fredriks borde dock komma senast i början av nästa vecka, och sen väntar jag bara på en till :) Men det känns väldigt skönt att vara klar med dom eftersom jag hade panik för någon dag sen!

Aja, nu ska jag fortsätta plugga lite sen sova, är grymt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0