<3

Tur min mamma är snäll, och pappa såklart. Det här har inte varit mitt år då det gäller bilar, idag repade jag våran andra bil, så nu har jag hunnit repa två bilar på 3 månader, det är fan inte okej. Tror jag ska gräva ner körkortet på bakgården och låta folk köra åt mig från och med nu, eller så får jag ta bussen. Eller så får jag helt enkelt fortsätta köra men sluta parkera bredvid stolpar...
Men hur som helst så lovad hon att dom inte skjuta mig då jag kom hem med bilen, och hon tyckte även att det var ju bara en bil. Hon blev inte ens lite arg :) 

Dagen som började så bra, Fredrik berättade att han skulle vara ledig imorgon, mattan till sovrummet har kommit så ikväll/imorgon ska Fredrik börja fixa golvet i sovrummet och klädkammaren. Sen blir det att skruva ihop sängen och byråarna, ska bli skönt att få flytta in i vårat riktiga sovrum. Sen ska nog även F's pappa komma och fixa strömmen i vardagsrummet ikväll, vi hade ju såklart inget uttag där vi ska ha tv-bänken ;P

Sen blev det lunch på stan med Emma, köpte en parfym på rean och en ny maskara, gick på systemet inför nyår och det var inge folk, och sen gick det bara utför. Sen då min älskling kom hem hade han med sig ett paket åt mig eftersom jag blev så ledsen. Han hade varit in och köpt belgisk choklad åt mig :) Gott var det.

Aja, dags att lämna datorn, ska snart och äta middag hos F's föräldrar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0