Tur att jag har dig!

Igår blev det hemfärd och jobb på dagen, min sista jobbdag som assistent i sommar. Nu är det bara nedräkning av mitt andra jobb, 4 nätter kvar om jag nu ska jobba alla dvs.

Sen så igår höll jag på att försova mig, hade ställt larmet på halv 8 men av någon anledning så gick jag inte upp då. Vet inte om jag inte vaknade av det eller om jag stängde av det och somnade vidare, men som tur var skickade Anna ett sms klockan 8 som jag vaknade av, så jag flög upp och började göra mig klar för jobbet, sen ringde hon 10 minuter senare så jag hade hunnit till jobbet med hjälp av henne :) Tur jag har henne som håller koll på mig ;D

Även tur att min mamma var snäll, vet inte om hon fick dåligt samvete för dom skulle ta ut middagen till havs och äta där istället då pappa kom, vilken var kring halv 9, så hon frågade vad jag ville ha för mat, om hon skulle handla hem något eller om jag ville ha pengar till mat. Även fast jag halv-sov då hon pratade med mig lyckades jag till sist klämma ur mig att jag ville ha grillad kyckling med potatissallad (för jag orkade inte laga nå) så hon hade varit och köpt det + vattenmelon åt mig. Så då jag vaknade var maten färdig att äta så jag kunde inte ens bli arg för att jag försov mig, vilket var väldigt bra :) Hann dock inte äta nå melon igår, men det kommer idag istället :)


Natten inatt har iaf varit lite jobbig, så nu tänkte jag sova. Skulle vilja sola idag men ja tror jag prioriterar att sova eftersom jag ska ut inatt också, men Herman kommer hit idag på dagen så jag får se hur mycke sova de blir :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0