Studentfest

Igår var ju då första skoldagen, med inskrivning, fotografering och rundtur, och vi överlevde! Kändes ändå helt okej.

Igår på kvällen blev det en prommis med Anna sen gjorde jag inte så mycket mer, pysslade på lite här hemma, städade undan lite och så.

Idag blev det sovmorgon för vi bestämde oss för att inte fara något på dan idag, sen har jag varit på sys, målat fönsterna och nu har jag gjort mig halvt klar. Ska bege mig till Amanda nu, vi ska äta middag, börja dricka lite och sen ska jag göra klar den andra halvan. Klockan 5 beger vi oss sen till luleå för att ha fest med klassen, gå på fråga olle fast i verkligheten vad nu det betyder och sen blir det stuk innan man sen beger sig hemåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0