Praktik

Igår blev det att möta upp Anna då jag vaknade, sen var jag inte på mammas jobb och fixade praktikplats så nu är det i ordning, känns skönt, och sen begav jag mig till skell.

Kom dit på eftermiddagen, vi for och träffade Jens och Peter ett tag sen blev det att fara hem igen och se film och äta godis.
Idag for han på jobbet och jag somnade om, sen kring 11 kom han hem med lunch till oss båda. Efter han farit till jobbet igen så gick jag ut på en promenad, och det var hur varmt som helst. Tog med mig fleece-tröjan ut för säkerhetens skull eftersom det varit så kallt i luften dom två senaste dagarna, men den behövdes då verkligen inte. Gick där och tänkte att jag skulle irra bort mig helt totalt men det gick bra och jag kom ut på en plast som jag kände igen, inte alls långt bort ifrån utgångspunkten men eftersom den vägen gick ganska fort så vände jag och gick tillbaka. Enda som hade kunnat vara ett problem var att cykelvägarna delade sig massor med gånger så jag hade kunnat gå helt fel, men jag valde ändå rätt och kom tillbaka :)

Sen hämtade Hanna upp mig och vi for till solbacken och shoppade lite, sen skjutsade hon tillbaka mig och då slutade även han. Vi for och mötte upp Camilla, Emma, Jens, Micke och Peter för lite mjukglass och sen mös vi lite innan jag begav mig hem igen.

Nu ska jag gå och skölja ur färgen jag har i håret, förhoppningsvis blir det bra så man inte ser förjävlig ut imorgon på första skoldagen, vi ska ju ta kort och allt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0