Olle

Igår var det ju då första studentfesten för mig, och det var riktiga Olle som var där och pratade sex, riktigt kul. Sen blev det att gå till klassrummet och dricka innan det blev utgång på stuk, där det också var riktigt kul. Blev hemfärd klockan 12, Anna var snäll och hämtade oss :)

Idag skulle vi och äta lunch med några från klassen 1 men det var ingen där då vi kom dit så vi gick och åt på ett annat ställe sen då vi gick tillbaka för att kolla efter vi ätit så satt dom där. Så vi satt och surrade med dom ett tag och sen for vi ut till storheden, gick på sys och sen ica innan vi begav oss hem.
Har varit och ätit middag med Anna ikväll och nu har jag packat ihop lite grejer, ska bege mig till skell :)

Idag har jag även beställt 2 par skor och en väska, sen råkade jag nog beställa ett par skor för någon dag sen, typ i förrgår. Bäst man passar på innan det fattiga studentlivet drar igång på riktigt, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0