Ojoj

Oj vad jag är dålig på det här nu för tiden, det är nästan pinsamt :P

Hur som helst, i fredags då jag slutade gick jag raka vägen och mötte Anna med hennes föräldrar och tog en öl, jag hade verkligen längtat efter det. Sen gick dom vidare ett tag och jag satte mig med Jossan och öjebykillarna typ. Sen kom min moster och hämtade mig, vi for och hämtade lite grejer i öjebyn sen for vi ut till havsbadet där det bjöds på oxfile, mums! Sen skjutsade mamma mig till Anna där vi drack och gjorde oss klara innan vi sen begav oss in på området. Blev hemgång 1 för då var jag helt död, somnade kring 2 och sen vaknade man 10 hos Anna, taggad till tusen, synd bara att kittel inte öppnade förens 12 ;P

Just då vi skulle bege oss in mot stan en sväng meddelade skellefteå-borna att dom typ var framme så jag och Anna for till öjebyn och mötte upp dom, släppte in dom i huset och sen for vi in till stan och satt i öltältet.
På kvällen blev det att vara hemma hos mig, hade ju dragit hem lite folk hit så det var lättast :) Sen blev det utgång, och den kvällen blev inte alls så tidig :)

På söndagen gjorde jag inte så mycket, tog det lugnt, såg en film och gjorde inget spec.

I måndags började jag riva lite tapeter och måla lite, vi håller på att göra om litegranna här hemma så.

Igår var jag i skell hela dagen och hela kvällen, eftersom jag är sjuk blev det väldigt lugnt, såg mest film och mös i soffan.

Idag blev det hemfärd och jobba, nu ska jag sova så jag orkar jobba inatt, samtidigt som jag ska försöka bli frisk :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0