Ojoj

Det här med uppdatering är tydligen inte min grej längre :P

I onsdags lyckades jag ta mig upp tidigt, for in till stan och böt laddaren eftersom jag fått fel, lämnade tillbaka ett par byxor och träffade Linnea en snabbis innan jag sen begav mig till skell. Kom fram kring 12, vilade en stund och gjorde lite annat smått och gott innan han slutade och sen på kvällen begav vi oss till deras garage eftersom dom skulle ställa dit badtunnan.

På torsdagen blev det en sväng på stan med Camilla och Julia, och sen blev det lunch på matfesten och sen hem ett tag för att träffa Fredrik ett tag innan dom sen skulle ut med jobbet. Sen på kvällen blev det att fara till matfesten med Camilla, Julia, Emma och Jens. Blev lite middag och vi mötte upp killarna ett tag och sen for vi hem till Emma och surrade ett tag innan det blev dags att hämta hem dom och sen sova.

På fredagen hämtade Camilla upp mig strax innan halv 8 och vi begav oss till hm, dom hade klubbdag så dom hade öppet mellan halv 8 och halv 10 med 20% på allt så det blev lite shopping där. Sen började hon jobba 9 så då skjutsade hon hem mig igen och jag hann somna om en stund innan jag sen gick upp 11 för att göra mig klar för att möta Anna och Öhman. Dom hämtade upp mig och vi for och åt lunch och gick på stan en sväng.

Fick även ett samtal på morgonen om att jag ska få intro hos en, så det blir skitbra :)

På kvällen blev det nån cider och vi for en sväng förbi matfesten och sen en sväng in till stan innan vi sen begav oss hem för att sova :)

På lördagen vaknade vi och sen var jag tvungen bege mig hemåt eftersom jag skulle på VKM på skolan.
Kom hem, gjorde mig klar sen skjutsade mamma oss till lule, vi var där, åt middag och sen begav vi oss till pite senare på kvällen. Mötte upp Anna, sen blev det lite mat och sen blev det att sova.

Idag har vi fixat lite hemma, jag har vilat ett tag på eftermiddagen och nu sitter jag på jobbet. Var inte alls sugen på att jobba men det är ju pengar så ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0