Impuls-köp

Igår blev det ju då en snabbsväng på Nolia, blev att köpa en ny telefon bara sådär. Sen for jag till stockbäcken och kollade på en hjälm och nya skoterkläder och nu är jag helt förälskad så jag måste väl köpa det också, känns bara som att jag inte har råd :P

På kvällen började jag och mamma att tapetsera och det gick undan, nyss då hon pratade med pappa sa hon till han att hon trodde vi skulle ha vårat första storbråk där vid första våden men det gick bra och sen var jag tydligen på toppen-humör resten så ;D Vi höll på till halv 2 och vi lämnade 3 våder, 2 halva och lite smått ovanför fönstret.

Idag blev det jobb sen kom Anna hit och hjälpte mig med det sista och efter det blev det att äta kräftor, gött!

Nu bär det av till skell, hejs svejs :)

Kommentarer
Postat av: lea

vad vart det för nån...jag vill med ha en ny;P

2010-08-12 @ 12:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0