Förjävligt

Sen sist jag skrev gick allt utför, det har inte varit min dag idag. Kom själv utklädd från våran klass, satt ute och frös i 3 timmar en bart för att få en kycklingklubba och potatissallad, har sparkat i lilltån två gånger så jag har jävligt ont i den, skulle öppna min nya billaddare som jag fick med då jag köpte telefonen och då jag väl öppnat den och ska fara inser jag att dom skickat en vanlig istället så jag måste in imorgon och se vad dom kan göra, skulle köpa en studie-bok av en men sen fick jag ett mejl ikväll om att hon hade sålt den till en annan, och det var säkert något mer, det känns då iaf som det. Men nu är iaf väskan packad förutom det jag inte kan packa än och imorgon går jag upp tidigt (ska försöka) , hämtar ut mina skor som jag beställt (ett par av dom iaf) fixar med laddaren, tror det var något mer ärende på stan och sen beger jag mig till skellefteå, blir som semester i 3 dar. Ska iaf försöka ta det lugnt :)

Aja, dags att sova så jag orkar upp någorlunda tidigt iaf om det inte går som planerat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0