Antagen!

Idag har jag bara sovit, vaknade upp med täppt näsa och igen varat öga, haha ;P

Sen skulle jag som av en slump gå in på studera och kolla om dom uppdaterat nå så man kanske var lite längre fram på reservlistan och då ser jag till min stora förvåning att det står att jag är antagen. Blev så glad så jag kastade mig över telefonen och ringde Amanda samtidigt som jag höll på att börja gråta ;P Sen har jag hunnit berätta den goda nyheten för några till och ikväll ska jag, mamma och pappa ut och äta på trapper för att fira, sen blir det jobb igen. Men det känns bra, jag är glad :)

Kommentarer
Postat av: Malla

Grattis snygging! :D

2010-08-05 @ 19:25:52
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0