23

Blev ju då att jobba lördag natt, sen sov jag halva söndagen och gjorde inte så mycket mer innan jag då begav mig till jobbet igen och jobbade till måndag morgon.

Gick upp 12 för att vända tillbaka dygnet. For in till stan och lunchade med mamma och köpte present åt Linnea dom fyllde 23 sen for jag och grattade henne. Sen på eftermiddagen ringde chefen och frågade om jag kunde jobba och det kunde jag. Hon hade visserligen ringt och väckt mig strax innan 12 för att höra om jag kunde ifall dom behövde. Så efter jag varit klart hos Linnea for jag hem och sov en stund innan det blev jobb igen.

Idag har jag varit med Anna och Pilla på stan, inköpte ett hårband till ikväll och lånade en klänning och ett skärp av Pilla. Det är nämligen sparta-tema ikväll på skolan, så nu är jag lite utklädd. Känner mig liiite konstig, är inte riktigt jag, och sen så ska dom andra från piteå inte klä ut sig så mycket alls så jag lär känna mig lite kryddad ;P

Aja, ska dricka upp min cider nu och invänta dom andra. Sen imorgon då jag vaknar bär det nog av till skell :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0