Yr

Såg oth och sen stoppade jag in alla rena kläder i garderoben, gick ut till köket för att hämta vatten och hittade min mamma sovandes i soffan. Först tänkte jag att det bara var pappa som hade lagt sig eftersom det bara var han som kommit in och sagt god natt, men eftersom hela huset var nersläckt så tänkte jag att hon säkert också lagt sig men inte kommit in för att hon säkert trodde att jag sov, men icke det. Väckte hon och sa att det kanske var dags att gå till sängen och då frågade hon vad jag gjorde vaken, förklarade vänligt att klockan bara var tjugo i 11 och då förstod hon ;P Det är inte alltid lätt att vara nyvaken :)

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Malla

Självklart ska du få receptet :)

Eller recept och recept, hopkok :P

Jag skar bara sallad, tomat och gurka och strödde det på botten av tallriken. Sen hackade jag honungsmelon och lite mozarella och la över.

Fläskfilen skar jag i tunna tunna skivor och marinera de med färdiggjord vitlöksmarinad några timmar. Sen stekte jag det och haloumi - la över salladen och toppade med några skurna skivor samami och ruccola - lätt som en plätt och skitgott! :D

2010-04-28 @ 22:15:09
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0