Torsdag

Vaknade kring halv 4, och det var väääldigt skönt att sova länge! Hade dock kunnat sova mycke längre, till minst 6 men istället for jag till ica och mötte upp Anna eftersom jag inte heller hade någon mat i kylen tänkte jag att det kan va lika bra att få sällskap där :) Sen blev det en sväng förbi dollar och sen for jag hem, har ätit middag och nu tar jag det bara lugnt, kanske vilar en timma tills mamma kommer hem, då måste jag planera lite med henne :)

Dom kommande dagarna ser iaf ut som såhär, börjar med att det blir jobb inatt, sen imorgon då ja kommer hem ska jag sova, men ska va hos barnmorskan 11 så det blir inte mycket, men efter det besöket far jag nog hem och sover igen ett tag innan jag sen ska möta upp Anna i stan då hon slutar klockan 4.
Sen blir det hem och möta upp mamma och byta bil med henne, så hon sen kan bege sig till fjällen och lämna mig hemma. Efter det är det hör och häpna helt lugnt, ska försöka hinna med att träffa både Sanna och Ida på kvällen, men det blir lugnt och tidigt eftersom jag ska upp tidigt på lördagen för att skriva högskoleprovet.
Blir där hela dagen, sen då det är klart blir det hem, ska bjuda Anna på middag här sen ska vi nog ta oss en cider och det blir kanske utgång.
På söndag blir det förmodligen att sova ut, och sen blir det jobb söndag natt igen, sen på måndag då jag vaknar ska jag in till skolan och göra ett prov och sen beger vi oss upp till fjällen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0