Tisdag

Nu kommer en liten uppdatering av dagarna som jag ahr spenderat i fjällen.

Onsdagen började med att vi for upp till vuogga och ett tag efter vi kommit fram tog jag bilen ner till ballastviken där Tim, Johannes och Fredde var. Drack lite öl och sen kom även Oscar och Krille upp. Somnade sent och sen blev det upp 9 för att köra hem igen.

Torsdagen blev lugn, vi for ut en sväng för att möta upp Niklas och Linnea som kom från Jäkkvik men det var inte så varmt ute så efter vi mött upp dom for vi tillbaka och satt utanför husvagnarna och drack lite vin.

På fredagen for vi ut och körde, var relativt fint väder men även då var det bäst ute på parkeringen så efter vi kört klart så for vi tillbaka och spenderade dagen på parkeringen i en solstol med ett glas vin ;P På fredagen kom även Anna och Pilla upp så jag spenderade kvällen med dom, vi drog en fest.

På lördagen var gode så bra väder, vi gick först ner på isen, mötte upp Linn och såg dragracingtävling men efter ett tag blev det ut och köra en sväng. Sen på kvällen drog vi fyra en liten fest igen.

På söndagen var det väldigt bra väder så vi for ut tidigt och satt ute och solade, sen på söndagen flyttade även Anna och Pilla in till mig, så vi mös här och sen på kvällen kom Linn hit och det blev mer vindrickande ;P

På måndagen vaknade vi upp, strålande sol och det blev att fara ut. Vi satt och solade hela dagen till ungefär 3, sen for vi tillbaka för då skulle vi packa alla Pillas och Annas grejer, sen skulle vi lasta skotern och allt för dom skulle hem, och man kunde tro att vi inte gjort annat i vårat liv för det gick så bra. Dom for hem och mamma for hem så nu är det bara jag och pappa kvar.

Igår såg vi sommaren med Göran och bara tog det lugnt. Somnade relativt tidigt och idag har dom försökt fixa värmen till husvagnen, den har slagit av så den inte funkar på gasol utan bara på ström, så om jag får med mig Linn tar jag bilen ner till arvidsjaur och köper delen som är trasig. Är ändå inte så bra väder idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0