Tisdag

Blev inte alls att sova så tidigt igår, fastnade i massa avsnitt som kommit ut istället :D

Idag vaknade jag först kring 10 av att jag fick ett samtal, så imorgon gäller det. Sen råkade jag somna om till halv 1 ;P Då steg jag upp, hade lite damp, ville ut och göra nå så jag tog cykeln och hälsade på Jossan ett tag, sen cyklade jag hem. Då jag var hemma tog jag bilen och mötte upp Pilla, Martina och Emma, vi tog en prommis på 40 min och sen då den var klar mötte jag upp Anna. 
Vi solade och sen tog vi oss en prommis runt stan och sen blev det hemfärd och middag. Nu har jag just duschat, ska snart se nya oth som har kommit ut, kan älska att det äntligen kommit ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0