Söndag

Hämtade upp Ida och vi begav oss till provet, det gick som det gick, tror jag fick bättre än förra året men vi får se om 4 veckor, tror dock bara det blev 0.1 bättre, om man kollar på förra årets normer och om jag har räknat rätt :)

Efter provet for jag hem, duschade och sen kom Anna hit, vi åt middag och vi gjorde oss klara sen började festen, vi satt först här med Pilla sen skjutsade hon oss till Ante där vi firade han, väldigt trevligt. Sen blev det utgång på challenge och jag hade faktiskt roligt ute igår, sen avslutade vi kvällen med max och en galen bilfärd innan vi for till Ante och sov.

Kvällen var helt galen, på många sätt och den var sjukt rolig, kan älska den!

Idag då jag vaknade klockan 10 var dom andra inte alls vakna, så jag började städa, plockade undan alla flaskor och burkar, diskade undan allt och torkade av bänkarna. Men sen då jag var klar var dom vakna, för dom hade nog vaknat av mig, vi såg lite tv ett tag sen skjutsade Pilla hem oss och nu är jag hemma, tror jag ska sola :)

Ikväll blir det att sova ett tag innan det sen blir jobb!

Ett stort plus var att jag fick träffa både Sanna och Lisa igår, hur mysigt som helst! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0