Söndag

Igår blev det en gode lugn men lite smågalen förfest här hemma hos mig med Öhman, Olle, Ante och Nico, blev bland annat målning av tånaglar, haha ;P Sen kom Ida och hämtade upp oss och skjutsade oss till Samantha, där vi satt och surrade och mös :)
Klockan 9 hämtade Pilla upp mig och vi begav oss till henne där Anna satt och drack och jag gjorde henne sällskap. Hon gjorde sig klar och sen blev det utgång för oss på challenge, efter Pilla hade fått skjutsa hem mig för jag hade ju då glömt börsen hemma, inte så smart drag där ;P

Idag har Anna varit här och ätit lunch, sen for vi till stan och åt mjukglass och nu har jag just betalat telefonräkningen. Sen blir det att fara till Anna där jag blir bjuden på middag och efter det ska vi och titta på deras nya tillskott till familjen, en liten häst ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0