Söndag

Natten har gått hur bra som helst. Den började med att jag fick se sommarschemat, och om det går igenom och det inte blir några ändringar så är jag supernöjd! Är ledig både midsommarafton och pdol, midsommar ska jag ju på bröllop så det var bra, men sen jobbar jag lördag och söndag natt som man nog får storhelgs ob för så de blir bra :D Sen ska jag ta igen allt jag missade förra pdol ;) La även till några extra nätter på min schemarad, lika bra att jobba gärnet, blev ändå 2 nätter från 100% i juli så ;P Sen att jag även bara har en helg i hela juli är ju inte heller helt fel.

Sen kom ssk från mogården och jag fixade delegation så nu är det klart. Alltid skönt att ha det om de är något :) Sen så har natten varit jätte lugn och det är alltid ett plus.

Nu ska jag sova, sen då jag vaknar blir det att baka, handla och baka mer, de kommer nog lite folk på måndag så de är bäst jag bakar mycket, haha ;P

Kommentarer
Postat av: daniella och rebecka

vill du tjäna extra pengar?? gå med i gratisbio.se där tjänar du poäng genom att blogga , vara med i undersökningar, tävlingar , chatta, skriva i forumet mm när du har fått 200 poäng får du ett pressentkort på 50 kr i massor av affärer tex gina tricot, bik bok, mc donalds, H&M mm. 400 poäng ger 100 kr osv. jag och rebecka har precis tjänat ihop vårt första pressentkort och de tog inte alls lång tid . bli medlem via oss och få 75 poäng istället för 50. klicka på länken

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=288827



PUSS O KRAM

2010-04-18 @ 08:19:55
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0