Solsken

Linnea & Juni hämtade upp mig och klockan 9 begav vi oss mot vuogga, 3 timmar senare var vi framme. Vi gjorde oss klara och pappa kom och hämtade oss, jag passade på att åka i nilan med dom och det var riktigt skönt! Vi har suttit på en sjö där det har varit strålande sol och vindstilla, har fiskat lite men det blev inge fisk, kanske för att maggotarna var i princip helt döda, men nu har vi nya så imorgon blir det nog att fiska igen :D

Då vi kom tillbaka till parkeringen bjöd jag på fika och nu sitter jag här med en baccardi och funderar på att lägga mig och se lite tv och ta det lugnt, jag känner verkligen hur slut jag är i kroppen. Sen jag kom hem från fjällen sist har jag inte fått sova ut nå, och har inte sovit ordentligen dom få timmarna jag har sovit för jag har haft så mycket att göra så jag inte har kunnat slappna av ordentligt. Men nu inatt ska jag soooova :D

Kommer nog hem på torsdag för dom som undrar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0