Onsdag

Mina uppdateringar går verkligen inte bra, men varje gång jag har tänkt sätta mig och skriva så händer det något så jag inte hinner.

Dagen började med att jag gick upp kring 10, och tur var väl det, började göra mig klar lite smått eftersom jag skulle in till stan på arbetsintervju, eller vad man ska kalla det, ring 12, men där kring 10 över 11 ringde han och han var nästan framme så jag fick hoppa över frukosten, skippa de mesta av sminket och istället bege mig in till stan.
Vi möttes och allt verkade verkligen jätte bra, vi mötte upp kunden och hans assistent som han har nu och då visade det sig att jag kände hon sen innan lite, vi har jobbat tidigare och det känns bra att det är någon man vet vem det är :P
Vi satt där och surrade lite, fikade och jag tyckte iaf det kändes bra, men imorgon får jag veta hur det blir med den saken :) Sen så sa han jag träffade även att om ja nu får de här så skulle jag få intro hos andra så jag kan vara vikarie på mer ställen också vilket skulle vara väldigt bra :)

Då vi var klara där mötte jag upp med Anna som snällt satt och väntade på hennes jobb ;P Vi gick på stan ett tag, hon shoppade och jag köpte mig ett par träningsskor, behövde ett par nya, var så less på mina orange skor så nu slog jag till :D Dom var dessutom relativt billiga så det kändes bra, enda nackdelen var att dom inte fanns i 37 så det fick bli 36or, han sa att dom skulle gå ut sig lite så jag tog dom ändå, kunde ju trots allt ha dom :) 

Då vi var klara i stan for jag hem och böt om, tog mina nya skor och for och tog en prommis med Jocke, men ja tror ändå jag ska tvinga mamma att gå lite i skorna också så dom går ut sig fortare, dock bara en tå som hamnar lite i trångt läge :D

Efter promenaden hämtade Anna upp mig, vi for till Martina och vi har spenderat resten av kvällen där med henne och Pilla. Nu är jag hemma och ska snart sova :)

Imorgon ska jag nog fara förbi Malin ett tag sen ska jag och Anna ta oss en prommis på dagen och sen får vi se vad som händer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0