Natt

Fortsatt uppdatering sen sist. Jag fick inte tag i Linn men jag for ner till arvidsjaur och fixade grejerna ändå, sen då jag kom tillbaka ville det ändå inte funka men då bankade pappa lite på den och det startade, haha ;P
Sen blev det gomiddag och efter det gick jag ner och tog en cider eller två med Linn, Jim, Anna, Madde och Jonas, men det blev en tidig kväll : )

På onsdagen var det dåligt väder så jag sov ut, sen blev jag väckt av att en ringde och frågade om jag ville jobba onsdag och torsdag natt, men jag tackade först nej eftersom jag var i fjällen, men sen tänkte jag att jag kunde lika gärna fara hem och jobba dom två nätterna då det var dåligt väder. Skulle ändå fara hem torsdag eftermiddag så jag ringde tillbaka och hon hade inte hunnit hitta någon annan så jag och Linn satt oss i bilen och for hem.

Vi kom hem, jag somnade, vaknade, hann träffa mamma en snabbis och sen for jag till jobbet. Kom hem för en timma sen och nu ska jag sova innan jag fortsätter med mitt fullproppade schema, ni kan få höra om det sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0