Närmare döden

Först måste jag ju nämna (om någon missat det) så fyller jag år idag, hela 21 år, grattis till mig ;P Men med åldern kommer man även närmare döden och dödsångesten, vi brukar diskutera den ganska ofta, tur jag egentligen inte har de på riktigt :)

Hur som helst, dagen började med att jag vaknade kring 2, pratade med Anna och hon var sugen på att fara och äta och jag var inte så sen eftersom jag ändå är ensam hemma. Men först blev det att göra kak-smet, handla och duscha, sen hämtade hon upp mig och vi mötte upp Simon i stan, var mysigt :D

Då jag kom hem drog jag igång baket och har bakat tills nu, nu är allting klart. Har blivit lite allt möjligt och nu återstår det bara att plocka bort allt som inte bör vara framme, starta diskmaskinen och sen ska jag sova för att starta en ny diskmaskin så fort jag vaknar :)

Imorgon blir det att först fara förbi chefen, hon skulle prata med alla vikarier så jag tänkte att det är likest att jag gör bort det imorgon så jag kan vara i fjällen i lugn och ro sen. Efter det ska jag in på ams och återanmäla mig och sen ska jag göra en reserv nyckel till peggan. Efter det blir det hem och göra tårta, för sen kring 12 börjar nog folket komma :) Blir släkt först sen får man se när resten kommer :)

Men nu ska jag sova så jag orkar med dagen, den kommer bli awesome! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0