Lider mot sitt slut

Nu börjar dagen lida mot sitt slut och snart är det återigen 364 kvar tills man hamnar här igen :)

Efter Sara och Emily varit här så kom Anna, Pilla och Martina förbi. Av Anna fick jag en jätte fin rosa fickplunta med tillhörande shotglas som man kan ha runt halsen, den ska förhoppningsvis bli använd snart ;D Av Martina och Pilla fick jag blommor, bara synd att jag åker imorgon och inte kan ta hand om dom.

Sen for Martina och Pilla, medans Sanna och Lisa kom förbi och fikade :)

Efter dom farit senare mot kvällen, kring vart över 8 kom Jossan, Erik, Plupp, Th, Hortan, Ante Tim och Öhman. Vi fikade och surrade massor, såg lite hockey och fick oss några goda skratt ;D Av Hortan fick jag 2 trisslotter, blev dock ingen vinst. Sen av Jossan, Erik, Plupp, Th, Ante och Tim fick jag superfina skor som Ante och Tim varit så duktiga och valt ut, men måste in och byta storlek tror jag ;)

Dagen har varit superbra, enda som saknades (förutom mina föräldrar för 2a året i rad) var mina vänner som ligger hemma och är sjuka. Men ni får komma någon annan dag, krya på er :) Men jag är verkligen nöjd med dagen så tack alla inblandade :)


Imorgon blir det som så att Linnea P och Juni hämtar upp mig kring 9 och vi beger oss upp till fjällen, skönt att slippa ta bussen vilket jag hade tänkt göra. Väl där uppe ska vi fira jag och pappa, jag har inte fått min present av dom och pappa har inte fått öppna idag eftersom jag inte var där, så jag längtar lite ;D

Men nu ska jag borsta tänderna och sen göra mig klar för sängen, känner mig väldigt trött och sliten efter att ha knappt sovit något natten mot idag och sen varit igång hela dagen.

Men återigen, tack för idag alla! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0