Jobb

Kan ju inte precis påstå att min uppdatering är regelbunden och bra, men så går det då man är och flänger i fjällen då man är ledig och sen jobbar på nätterna annars, man hinner inte med datorn på samma sätt ;P

Dagen gick iaf till som så att jag for och solade, väldigt skönt! Sen for jag hem, åt lunch och sen somnade jag till halv 8 då jag gick upp och gjorde mig redo för jobbet.

Hann få värsta söta smset från Ante, tur man har snälla vänner. Han tyckte i princip att jag är bäst, men det var iofs för att jag hade städat ;P Men jag blev glad iaf :)

Natten på jobbet har varit lugn och gått väldigt fort, klockan är snart 5 och det är bara 2 timmar kvar innan jag får gå hem, dock så lär väl dom här två sista timmarna gå sakta bara därför.

Idag blir det som så att jag, Anna och Ida och kanske Samantha åker upp till fjällen. Blir i vuogga till på lördag, ska köra skoter, sola och bara mysa, hur skönt som helst! Sen då vi kommer hem på lördag väntar det jobb för mig igen :)

Men nu är det dags att göra nån nytta, hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0