IKEA

Igår for vi då och tittade på Annas häst, den var så sööt! Sen på kvällen blev det en långprommis med Pilla innan jag sen begav mig hemåt för att sova :)

Igår så fixade även pappa in tvn från bilen så nu står den på plats och ser så bra ut, skönt med större bild och bättre ljud ;P

Idag vaknade jag upp någon gång före 8 av att mamma väckte mig sen somnade jag om till 8 och sen gick jag upp. Kring 9 kom Anna och hennes mamma hit och vi for till beijers för att hämta ett släp och sen begav vi oss till ikea. Anna shoppade massor medans jag inte hittade något ;P Sen blev det skopunkten och jag blev sugen på två par skor men ingen av dom fanns i 37 så jag tänkte beställa dom nu men det ena paret finns inte att beställa på internet =/

Då vi kom hem tog jag, hon och Pilla en prommis på den kortare rundan och då den var klar for jag och gick 1 timme med Jocke också, hurtig idag :P Blev nästan 12 tusen steg idag.

Sen måste jag ju då berätta att det ringde en man till mig idag och erbjöd mig ett till jobb i sommar och eftersom det var måndag, onsdag och fredag mellan halv 10 och halv 3 som ledsagare så tackade jag ja ;P Han skulle ringa mig i veckan så ska vi fara och hälsa på han jag ska vara hos. Kan bli lite jobbigt dom dagarna då jag också har jobbat natt men det är bara i juli så det ska nog gå bra, är ju bara en månad av mitt liv, man får passa på att sova sen ;P Är dock gode nervös för de jobbet ;P

Nu ska jag se klart csi sen ska jag nog sova, är trötter efter prommisarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0