Galet

Blev upphämtad 1, fick min present som var ansiktsbehandling och frans + bryn färgning, sen for vi in mot stan och åt lunch på nodo, mycket gott :) Efter det gick vi en sväng, vi surrade om allt möjligt, jag nämnde något om att jag behövde köpa en vårjacka eftersom jag inte har någon och mammas jacka som jag hade förra våren/sommaren är borta så den kan jag inte ha, och då fick jag låna hennes jacka nu då dom ändå åker bort. Passade mig perfekt, nu har jag en jacka förutom vinterjackan medans jag är på jakt :) Sen pratade vi om tv-apparater, dom hade köpt en ny och jag berättade om att pappa hade fått ett il och skulle köpa mig en men då var det stängt så jag ska tvinga han sen, men då sa hon att jag fick ta deras gamla. Visserligen också en tegelsten men en större och mycket bättre tegelsten som har ett ljud som fungerar som det ska, så jag är super nöjd, så då pappa kommer hem ska vi bära in den, för jag orkar den inte själv ;D
Efter stan for jag hem och hämtade bilen + fika och åkte ut till stockis, vi fikade, hon toppade mitt hår och jag mös med valparna, dom var så himla söta och gosiga :)

Kring 6 åkte jag därifrån, hämtade upp Anna och vi for på ica och köpte lite gott till kvällen, sen då vi kom tillbaka till långnäs tog vi en prommis och sen kom Pilla och höll oss sällskap. Efter vi sett klart talang åkte vi in till stan och det var verkligen en galen kväll med väldigt många skratt. 

Men nu är det dags att sova så jag orkar upp imorgon, blir stan på dagen med Anna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0