Fredag

Det blev inte riktigt som planerat, då jag kom hem från jobbet tyckte jag inte att det kändes så vettigt att somna eftersom jag ändå skulle upp kring 10, skulle bara bli ungefär 2½ timmar så jag bestämde mig för att fara till skolan och göra bort sista provet, så nu är jag skolfri ;) Blir även bra på måndag för då kan vi fara upp till fjällen tidigare :)
Sen var jag ju då hos barnmorskan och allt var som det skulle och sen for jag hem och slocknade mellan halv 12 och halv 4, då for jag in till stan och mötte upp Anna för en sväng på sys, blev lite dricka till morgondagen inhandlat. Sen har jag hunnit förbi henne, fixat en grej till Ida och nu är jag hemma, har nyss ätit middag, ska fara förbi ica och köpa nå dricka, frukt och godis till imorgon då man sitter på provet, kan vara bra att ha någonting med sig :)

Efter ica kommer dock det bästa, då ska jag förmodligen gå och sova, om det inte bli som så att jag svänger förbi Ida en snabbis! Jag är grymt trött och går på reservenergin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0