Cykel

Dagen idag har varit riktigt bra, molnen som jag skrev om tidigare var som bortblåsta 1 timma senare då vi hedde oss ut och vi fick en riktigt strålande dag, dock inge fisk :P Men det fick jag ju ingen av dom tre dagarna jag pimplade så ;P Men färg har vi verkligen fått idag, det bränner i pannan men det är väl meningen ? ;D Har dock just smörjt in mig med helosan så man inte torkar bort :P

Då jag kom hem var jag lite rastlös, så jag tog cykeln in till stan och mötte upp Anna på hennes jobb, ville visa min bruna färg, dock lär väl lite av den ha lagt sig imorgon :) Sen for jag in på ica och köpte hårfärg så nu är håret färgat, dock samma färg som innan men färgen hade börjat blekna så det var dags att bättra på den :)

Imorgon blir det att fara till stan med Susanne, vi ska äta lunch och sen ska jag nog förbi och titta på valparna där, ska även höra om hon har tid att toppa mitt hår så de är fint till på lördag då vi ska fira Samantha :) Sen på kvällen ska nog jag och Anna ha en myskväll som förr i tiden ;D

Sen måste jag berätta att det gick en säkring i huset och jag blev livrädd då jag tände en lampa och det small ;P Så jag ringde först min far och sen min mor men ingen av dom svarade, sen ringde SJ upp och han hjälpte mig, kan älska fam. Ermebring och fam. Jonsson i fjällen, dom är som söta på nå sätt ;P

Men nu ska jag se lite mer tv och sen ska jag sova, är trött :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0