Värre

Efter mitt förra inlägg så har jag blivit ännu argare, ni kanske inte trodde det var möjligt, men har man att göra med dom där så går tydligen sånt.

Det var såhär att jag fick ett mail idag om att min tant saknade min underskrift på ett papper och att det fanns i receptionen. Skulle jag inte fara och skriva på det skulle hon dra tillbaka min återanmälan där och om hon skulle göra det skulle jag alltså inte få mitt bidrag som jag får för att jag är med i ett program där. Så jag skrev tillbaka att jag hade redan skrivit på ett papper ungefär den 12 och efter det pappret sa dom att allt var bra  så jag kunde omöjligt veta att det fanns mer papper att skriva på om inte hon kontaktar mig.
Men jag for dit, förbannad som jag var bara för att mötas av samma papper som jag skrev på den 12. Det har alltså legat där i 3 veckor med min underskrift utan att hon har tagit tummen ur arslet för kolla det. Istället antar hon bara att jag inte gjort det jag skulle och skriver ett mail.
Så jag förklarade vänligt för hon i ett nytt mail nyss att det har legat där med min underskrift hela tiden och jag skulle uppskatta om hon nästa gång kollar upp sånt där istället för att beskylla mig för att inte göra min del. Det är inte mitt fel att dom på ams inte har någon form av komunikation eller att dom inte alls kan sköta sitt jobb. Jag tänker inte ta nån skit bara för att dom saknar några hjärnceller för mycket.


Aja, har iaf köpt lite mer scrapbooking grejer idag och vi ska nog pyssla ikväll också. Har även tankat bilen så pengar har försvunnit från kontot =/ Aja, nu väntar middag sen ska jag skriva ut lite grejer. Förhoppningsvis är jag gladare i nästa inlägg, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0