Välkommen tillbaka

Har nyss kommit hem från korpen där jag och mamma spenderade våran morgon. Var inte alls sugen på att gå upp då larmet ringde klockan 6 eftersom jag somnade efter 3 någon gång men det var fan bara att gå upp ändå, annars har jag ju ungefär slängt bort mina pengar. Men det är väl ungefär som vanligt då, jobbigt att stiga upp men då man väl gjort det går allt bra. Var till och med en som hälsade oss välkommna tillbaka efter vårat sommaruppehåll, då kände man sig lite sämre eftersom han varit där hela sommaren :P Attans också, haha :P

Nu väntar iaf frukosten sen blir det en varm dusch och sen får jag se, kanske en pn innan pappa kommer hem, då ska jag be han flytta undan lite i garaget så jag kan ta in min bil och städa den lite. Nu vet jag visserligen inte om det blir av idag men kanske :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0