Torsdag

Idag gick jag upp och for till skolan direkt från morgonen eftersom jag hade en fundering över en matte uträkning som jag inte riktigt förstod. Men då jag väl kom dit sa en lärare att vi hade självstudier så han skulle inte komma, men som tur var hjälpte hon mig och sen satt jag där i 3 timmar och räknade på. Ibland körde jag fast lite men då fick jag sitta och klura lite grann tills jag löste det. Så på ett sätt var det ju bra att han inte var där :P
Tiden flög dock förbi då jag satt där, helt plötsligt var klockan bara 11 och då blev jag less på att vara kvar, för jag var hungrig också :P

For iaf förbi och hälsade på hos Herman, lika söt idag som sist. Var där ett tag tills dom skulle ut och gå sen gick jag och träffade mamma för att luncha med dom.

Nu är jag hemma, hade tänkt vila ett tag sen plugga lite företagsekonomi, jag kom som in i det igår så jag hade tänkt fortsätta där. Så nu blir det att lägga bort datorn, men först en bild på Herman i vagnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0