Telefonkö

Har varit i stan en snabbis, hunnit ringa ett samtal som gick bättre än vad jag förväntat och sen har jag nu suttit i telefonkö för att prata med någon på csn. Först kom vi fram till att syon skrivit en vecka för mycket för mig så jag kan bara plugga till 19 feb istället för 26, men det gör inte mig något.
Men det jag behövde hjälp med orkade hon typ inte göra för mig, hon sa att jag skulle gå till skolan så fick dom hjälpa mig fylla i pappret för det skulle ta så länge om hon var tvungen sitta och räkna på det, men hallå, det tar väl lika länge för alla, hon var bara lat!
Aja, ingen ide att vara arg för det eftersom det hjälper inte mig det minsta, även fast det känns lite bättre då man får vara arg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0