Tänk positivt

Som min mamma sa så är det ju bara pengar, jag är ju frisk och inget allvarligt hände. På samma sekundrar hade vi kunnat krocka och dö. Hon har ju visserligen rätt, men jag vill inte bli fattig... Så det går alltid bra att betala in pengar på hjälpa emeli fonden, kontonumret är det bara att fråga om ; ) Fast jag och Anna räknade ut att jag bara behöver vara nykter 6 helger för att "tjäna" in det här, men vi sa som ändå 7 för säkerhetens skull, det är ju ändå bara 2 månader, inte allt för länge ;) haha, eller så tar jag mig en drink och glömmer mina sorger.
Nejnej, den här och nästa helg blir nog nyktra, kanske skulle bli film imorgon : ) Men en till positivt grej är ju att vi fick många skratt av det, så nu lever jag nog längre :D

Men det är bara det att hela den här veckan har sugit, massa saker har hänt, både stora och små, men mest stora. Det som hände nyss var att min sänglampa gick sönder, det kändes bara som att det var toppen på isberget, pricker över iet, att bägarn rann över, ja ni förstår vad jag försöker få fram. Nästan vecka kan ju helt enkelt inte bli sämre.
Aja, ska sova nu och förhoppningsvis vakna upp till en bättre dag. Godnatt alla glada : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0