Söndag

Somnade där kring 12 någon gång och det är väldigt skönt att vakna upp och inte vara bakis, utan istället vara gode utvilad : ) Däremot blåser det väldigt mycket utanför mig och det är nästan så jag funderar om huset har tänkt blåsa bort snart. Näe, inte riktigt så illa är det men det blåser väldigt mycket och det är lite jobbigt för det är en buske som slår mot väggen och ljudet är irriterande, särskilt igår då jag skulle sova. 

Jag gjorde även ett smart drag igår och stängde av nästan allt ljud på min mobil så jag skulle höra det om jag var vaken men om jag skulle ha somnat så skulle det inte vara säkert att jag vaknade, och mycket riktigt vaknade jag inte av något samtal.

Funderar på att göra mig nå frukost snart, tror det blir gröt, men jag tror nästan jag ska ligga kvar i sängen och se tv ett tag. Det är aldrig fel att ligga kvar och dra sig i en mysig säng : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0