Söndag

Somnade ju då efter 5 igår och imorse klockan 7 hade jobbet ringt men jag var verkligen inte vaken den tiden och nu pratade jag med Jessica och hon sa att dom hade typ blivit irriterade för att jag inte svarade för att dom inte ville ringa in en ordinarie. Men det är väl ändå inte mitt fel att dom inte har någon framförhållning. Men jag bryr mig inte, ska ju ändå inte vara kvar på det där stället sen så jag har inte tid att bry mig, blir bara arg om jag ska lägga ner energi på att tänka på att dom är lite mysko ibland :P
Nu väntar jag på att Ida ska komma förbi ett tag, det blir trevligt att träffa hon igen, det var ju ett tag sen sist så :P Ser även lite idol men jag tror jag måste hitta något annat bra program eftersom jag redan sett det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0