Sliten

Efter idol for jag till korpen, då jag var hemma var jag ju pigg och hade energi men då jag kom dit och började springa kände jag hur sliten kroppen var, nu har jag alltså lärt mig att man inte ska träna 4 dagar i rad om man heter Emeli Ermebring. Men det blev iaf en liten joggingtur och sen gick jag och sen blev det lite situps.

Ligger iaf hemma i sängen nu, ser grannfejden, hahaha, dom är så söta ;D Ska snart sova, är trött och imorgon ska jag upp och skjutsa Ida till kallax så det blir inte att sova allt för länge, kanske till halv 9. Skippar träningen imorgon.
Men jag längtar tills nästa vecka då Sanna & Ida ska skaffa korpen kort, då kan man fara på lite gruppträningar på kvällen istället för någon morgon men det har ju inte gått då mamma jobbar och eftersom jag vill fara själv på sånt.
Imorgon blir det nog prommis med Anna, Troja och Doris sen vet jag inte vad som händer : ) Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0