Sångfåglar

Har varit hos Anna och sett idol med henne och Jessica och ikväll bjöd idol på tre duktiga sångare/sångerskor från piteå, synd bara att 1 inte gick vidare. Däremot är det lite konsigt, Patrik vem man vem det är för han har jag hört sjunga förut och sånt, vet egentligen inte hur jag kan veta vem han är men sånt vet jag bara, men dom andra två som var i min ålder har jag aldrig sett, eller det kanske jag har men jag har ingen aning om vem någon av dom var, konstigt tycker jag ändå.
Vi såg även lite kändisdjungeln, konstigt program det där :P Nu ska jag nog borsta tändera och göra mig klar för sängen, men inte sova riktigt än. Funderar på att simsa lite ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0