Plugg

Oj vad alla helt plötsligt läste min blogg då jag skriver om Herman, kanske måste lägga upp en bild så det kommer ännu mer folk. Haha, nämen jag skoja bara, blir då ingen bild ikväll :P

Har hunnit kolla lite i matteboken och börjat lite smått. I början av boken är det ändå mest bara genomgång från matte b vilket känns bra, inte börja med något nytt direkt :P Finns även mer i boken som är bekant och det är bra, men det finns även nya saker som jag inte ser fram emot lika mycket :P

Nu ska jag lägga bort datorn och sova, börjar ju trots allt 8.15 med psykologi imorgon, inget jag är överlycklig för men men, tror ändå det kan bli lite intressant. Är bäst att tänka så i början iaf, då går det lättare :)
Vi hörs imorgon, godnatt : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0