Pengajakt

Igår nämnde jag till mamma att om hon har något jag kan göra för att tjäna lite pengar så var det bara att säga till, hon visste inget där på sekunden men hon skulle tänka. Så idag kom pappa och väckte mig halv 9 (och han är inte bra på att väcka en, sliter upp dörren och pratar på tok för högt så man hinner få 10 hjärtinfarkter minst), han frågade om jag ville ha ett jobb och visst ville jag det så från 9 till 11 har jag staplat massor med ved för att tjäna lite, vet inte än hur mycke ja får men det får vi se sen.
Nu ska jag in till stan och möta mamma på elgiganten där jag hade tänkt köpa mig en ny mobil, är väl lika bra att fortsätta med utgifterna :P Hon hann även ringa en andra gång nu bara för att varna mig att polisen var ute påvägen till stan, som att jag skulle köra för fort nu. Inte skulle väl jag, eller skulle jag? Aja, hon väntar, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0